امروز : سه شنبه 16 آذر 1395
مجله اینترنتی لوپر
آرشیو موضوعی
جدیدترین مطالب


رژیم درمانی

چه میوه‌ هایی برای کاهش وزن مصرف کنیم؟ برخی از انواع میوه‌ها به کاهش وزن کمک می‌ کنند اما چه میوه‌هایی دارای این خاصیت هستند؟ طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت (WHO) مصرف حداقل پنج وعده ۸۰ گرمی از انواع میوه‌ها و سبزیجات در طول روز خطر ابتلا به مشکلات جسمی را کاهش می‌ دهد. نتایج مطالعات اخیر حاکی از آن است که مصرف انواع خاصی از میوه‌ها می‌ تواند به پایین آمدن وزن کمک کند . . . بیشتر
چه میوه‌ هایی برای کاهش وزن مصرف کنیم؟ برخی از انواع میوه‌ها به کاهش وزن کمک می‌ کنند اما چه میوه‌هایی دارای این خاصیت هستند؟ طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت (WHO) مصرف حداقل پنج وعده ۸۰ گرمی از انواع میوه‌ها و سبزیجات در طول روز خطر ابتلا به مشکلات جسمی را کاهش می‌ دهد. نتایج مطالعات اخیر حاکی از آن است که مصرف انواع خاصی از میوه‌ها می‌ تواند به پایین آمدن وزن کمک کند . . . بیشتر
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395
چگونه از ماست برای کاهش وزن استفاده کنیم؟ ماست به لطف پروتئین، پروبیوتیک و تطبیق پذیری در فرآیند آشپزی، برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم. اگر شما بتوانید تنها یک محصول لبنی را در تمام عمر خود مصرف کنید، باید اولین و آخرین گزینه انتخابیتان ماست باشد . . . بیشتر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1395
علت اضافه وزن و چاقی بعد از ازدواج چیست؟ اضافه وزن و چاقی بعد از ازدواج کابوس خیلی از تازه عروس و داماد هاست که البته ترس درستی هم هست براساس پژوهش‌ های مختلف، افراد متاهل در دو سال ابتدای ازدواج دو برابر بیشتر از افراد مجرد در معرض خطر چاقی قرار دارند. اما واقعا بین متاهل شدن و اضافه وزن چه رابطه ای وجود دارد . . . بیشتر
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1395
راهکارهای علمی برای آب کردن شکم در 14 روز در این مطلب قصد داریم به بررسی تاثیر مواد غذایی بر ژن های انسان بپردازیم. شما می توانید به سادگی با اعمال چند تغییر کوچک در رژیم غذایی و شیوه زندگی خود به سلامتی دست یابید. برای شروع، کافی است ژن چربی خود را خاموش کرده و با نخوردن چربی، شکم تان را آب کنید . . . بیشتر
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1395
این مواد غذایی که شما را گرسنه تر می کنند! اگر می خواهید وزنتان را کم کنید، پس بهتر است از خوردن مواد اشتها آور اجتناب نمایید. در این مقاله قصد داریم ۱۵ ماده غذایی که شما را گرسنه‌ تر می‌ کند را معرفی نماییم . . . بیشتر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395
چگونه به صورت اصولی بلند قد تر شویم؟ محصولات فراوانی وجود دارند که برای رساندن شما به حداکثر قد ممکن طراحی شده‌اند، اما تنها تعداد اندکی از این محصولات واقعا مؤثر واقع می‌ شوند و تنها یک یا دو مورد از آنها به‌ سرعت عمل می‌ کنند. رشد، یک فرایند طبیعی است که برای رسیدن به پتانسیل قد، باید کاملا درک شود . . . بیشتر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 شهریور 1394
با خوردن این غذاها خوش اخلاق شوید مطالعات محققان دانشکده پزشکی دانشگاه هاروارد نشان می دهد که استفاده از مواد غذایی حاوی اسیدهای چرب امگا 3، ویتامین B12، فولیک اسید و پروتئین های گیاهی و گوشت سفید سبب بهبود خلق و خو و احساس شادی می شود. تحقیقات نشان می دهد که برخی ازمواد غذایی و چند راهکار ساده و طبیعی در بهبود خلق و خو و افزایش شادی و موثر هستند . . . بیشتر
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 خرداد 1394
چگونگی غلبه بر بی اشتهایی و چاق شدن در این مقاله بعضی مواد غذایی که باعث افزایش اشتها و افزایش وزن می شوند را با هم بررسی خواهیم کرد. ساختار بدنی فرد ارتباط بسیار قوی با ژنتیک او دارد. معمولاً علت اینکه افراد لاغر بعضی وقت ها خیلی سخت چاق می شوند همین است. به طور عامیانه می گویند این افراد استعداد چاقی ندارند. رایج ترین دلایل برای لاغر بودن یک نفر معمولاً یکی از علت های زیر است : ژنتیک، خوردن غذای کمتر از میزان نیاز، داشتن سبک زندگی فعال و پر تحرک، ورزش بیش از حد . . . بیشتر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مهر 1393
رژیم لاغری 10 روزه سریع و بی ضرر دستور غذایی کاملا سالم و بی ضرر برای لاغر شدن در یک هفته تا 10 روز به صورت ضربتی برای از بین بردن چربی های اضافه دور شکم، البته اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌ گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌ تری دارند . . . بیشتر
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1393