امروز : شنبه 9 اردیبهشت 1396
مجله اینترنتی لوپر
منوی سایت


رژیم درمانی

کاهش وزن و لاغری طبیعی با رژیم هندوانهکاهش وزن و لاغری طبیعی با رژیم هندوانه اگر می خواهید وزن کم کنید یا هنگام ورزش کردن با دردهای عضلانی مواجه می شوید، از خوردن هندوانه غافل نشوید. هندوانه یکی از میوه های پرخاصیت جالیزی است که طعمی شیرین و کالری کمی دارد. در عین حال این میوه فاقد چربی و کلسترول است و افراد مبتلا به بیماری هایی چون فشار خون بالا یا چاقی و چربی خون می توانند از آن به عنوان یک میان وعده مغذی استفاده کنند ...
کاهش وزن و لاغری طبیعی با رژیم هندوانه اگر می خواهید وزن کم کنید یا هنگام ورزش کردن با دردهای عضلانی مواجه می شوید، از خوردن هندوانه غافل نشوید. هندوانه یکی از میوه های پرخاصیت جالیزی است که طعمی شیرین و کالری کمی دارد. در عین حال این میوه فاقد چربی و کلسترول است و افراد مبتلا به بیماری هایی چون فشار خون بالا یا چاقی و چربی خون می توانند از آن به عنوان یک میان وعده مغذی استفاده کنند . . . بیشتر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1396
رژیم کاهش وزن و لاغری پس از تعطیلات عید نوروز یک متخصص تغذیه درباره راههای جلوگیری از چاق شدن پس از نعطیلات عید نوروز توضیحاتی ارائه داد. با اشاره به جلوگیری از چاق شدن در پس از ایام تعطیلات عید نوروز اظهار داشت: برای کاهش وزن پس از تعطیلات عید نوروز افراد باید زمان پیاده روی و فعالیت های فیزیکی خود را افزایش دهند تا کالری های اضافی هرچه سریع تر بسوزد تا وزن آنها به حالت نرمال برگردد . . . بیشتر
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردین 1396
با مصرف غلات کامل چربی سوزی کنید و لاغر بمانید طبق نتایج یک مطالعه جدید، مصرف مواد خوراکی حاوی غلات کامل به شما در حفظ و کنترل وزن تان به اندازه روزی ۳۰ دقیقه پیاده روی سریع کمک می کند. محققان دانشگاه تافتس بوستون دریافته اند مصرف غلات کامل هم موجب کاهش جذب تعداد کالری در طول هضم در بدن می شود و هم روند متابولیسم را تسریع می کند . . . بیشتر
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395
کاهش وزن بدن با خوردن انواع مختلف سرکه کارشناسان تغذیه توصیه می کنند با گنجاندن برخی سرکه ها در رژیم غذایی خود از خواص متعدد آن بهره مند شوید. محققان معتقدند برخی از سرکه ها دارای خواص متعددی هستند که در ادامه به آنها اشاره می شود. کارشناسان درمان های طبیعی توصیه می کنند سرکه سیب موجب درخشانی دندان ها می شود . . . بیشتر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1395
این رژیم های لاغری کاملا بی فایده هستند! برنامه غذایی دیگری که بر پایه یک محصول خاص و کاملا بی تاثیر است. شاید در کوتاه مدت شاهد کاهش وزن باشید. برخی افراد برای کاهش وزن هر کاری می کنند، حتی اگر این کار بر خلاف قواعد عقلی، تغذیه ای و توصیه های پزشکان باشد. اما فقط به این خاطر که دختر عمه دوست خاله تان با خوردن دمنوش فلفل و لیمو، 15 کیلوگرم وزن کم کرده بدان معنا نیست که شما هم باید همان کار را بکنید . . . بیشتر
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1395
عادت های صبحگاهی که چاق تان می کند را بشناسید یکی از تکنیک های موفقیت در کاهش وزن این است که روزانه خودتان را وزن کنید. بهترین زمان برای رفتن روی ترازو صبح ها بعد از بیدار شدن و قبل از خوردن و آشامیدن چیزی است. وقتی وزن آب بدن در طول شب کم می شود ترازو عدد مناسبی را نشان می دهد. مدت زیادی است که فست فود و شکلات نخورده اید، مرتب ورزش می کنید و در تکاپوی کاهش وزن هستید . . . بیشتر
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1395
با خوردن این معجون در صبحانه 8 کیلو وزن کم کنید تا نوروز 96 فرصت زیادی باقی نمانده که می توانید با این رژیم غذایی 8 کیلو از وزن خود را کاهش دهید. صبحانه یکی از مهمترین وعده های غذایی محسوب شده و تاثیر زیادی در سلامتی بدن دارد، با مصرف یکی از سالم ترین و خوشمزه ترین صبحانه هایی که می شناسید سموم بدن شما دفع و روده هایتان پاک سازی و وزنتان کم می شود . . . بیشتر
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1395
مراقب باشید فریب نوشیدنی های رژیمی را نخورید در نگاه اول یک انتخاب سازگار با سلامتی به نظر می رسد اما همین نوشیدنی هایی که می توانند شما را از 140 کالری که در نوشیدنی های قند دار وجود دارند در امان نگه دارند و در همان حال نیاز شما به شیرینی را هم رفع کنند مضراتی دارد که بهتر است از آن‌ ها باخبر شوید . . . بیشتر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1395
با این میوه ها به جنگ چاقی و اضافه وزن بروید متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و جلوگیری از چاقی، هفت میوه و سبزی کم کربوهیدرات را مصرف کنند. کربوهیدرات ها همیشه دشمن سلامتی بدن نیستند، در واقع، غلات کامل مانند جو برای شما مفید نیز بوده و دارای منابع مهم مواد مغذی مانند پروتئین، فیبر، آهن و ویتامین های گروه B است . . . بیشتر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1395
چه میوه‌ هایی برای کاهش وزن مصرف کنیم؟ برخی از انواع میوه‌ها به کاهش وزن کمک می‌ کنند اما چه میوه‌هایی دارای این خاصیت هستند؟ طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت (WHO) مصرف حداقل پنج وعده ۸۰ گرمی از انواع میوه‌ها و سبزیجات در طول روز خطر ابتلا به مشکلات جسمی را کاهش می‌ دهد. نتایج مطالعات اخیر حاکی از آن است که مصرف انواع خاصی از میوه‌ها می‌ تواند به پایین آمدن وزن کمک کند . . . بیشتر
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395