امروز : چهارشنبه 29 شهریور 1396
مجله اینترنتی لوپر
منوی سایت


رژیم درمانی

عجیب و احمقانه ترین روشهای کاهش وزنعجیب و احمقانه ترین روشهای کاهش وزن روش های بسیار زیادی برای لاغری و کاهش وزن وجود دارد اما برخی از این روش ها کاملا احمقانه و بی فایده هستند. اضافه وزن و چاقی از مشکل هایی است که افراد زیادی با آن دست به گریبان هستند. روش های مختلفی هم برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام وجود دارد که در ادامه بدترین و احمقانه ترین آن ها را مشاهده میکنید ...
عجیب و احمقانه ترین روشهای کاهش وزن روش های بسیار زیادی برای لاغری و کاهش وزن وجود دارد اما برخی از این روش ها کاملا احمقانه و بی فایده هستند. اضافه وزن و چاقی از مشکل هایی است که افراد زیادی با آن دست به گریبان هستند. روش های مختلفی هم برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام وجود دارد که در ادامه بدترین و احمقانه ترین آن ها را مشاهده میکنید . . . بیشتر
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1396
رژیم غذایی مناسب برای کاهش کلسترول خون بالا به گفته محققان، افراد مبتلا به کلسترول بالا بهتر است برای کاهش میزان کلسترول شان شروع به مصرف رژیم غذایی گیاهی نمایند. تحقیقات جدید نشان داده است که پیروی از رژیم های غذایی گیاهی، بخصوص رژیم های گیاهخواری، می تواند به طور قابل توجهی باعث کاهش میزان کلسترول شود. کلسترول بالا با افزایش خطر بیماری قلبی و سکته همراه است . . . بیشتر
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396
صبحانه را مفصل بخورید تا لاغر بمانید محققان می گویند به منظور کمک به حفظ شاخص توده بدنی، وعده صبحانه تان مفصل ترین وعده غذایی در روز باشد. مطالعه محققان دانشگاه لیندا کالیفرنیا نشان می دهد افرادی که بیش از سه وعده در روز غذا می خورند و مفصل ترین وعده غذایی شان وعده شام است در معرض ریسک داشتن شاخص توده بدنی قرار دارند که با افزایش ریسک بیماری های گوناگون مرتبط است . . . بیشتر
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1396
115 کیلو کاهش وزن زن چاق به خاطر ترس از مرگ زن 185 کیلوگرمی با کاهش وزن 115 کیلوگرمی خود, موفق شد وزنش را به 70 کیلوگرم برساند! النا گودال زن 29 ساله ایست که با کاهش وزن 115 کیلوگرمی خود, سوژه رسانه ها شده است. النا چندسالی بود که به دیابت نوع 2 مبتلا شده بود و وزن وی به 185 کیلوگرم رسیده بود. پزشکان با توجه به شرایط النا به وی اعلام کردند که با این اوضاع او تا قبل از 35 سالگی خواهد مُرد . . . بیشتر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1396
معرفی حرکات ورزش برای سوزاندن چربیهای شکمی هدف بسیاری افراد از ورزش کردن کاهش چربی های شکمی است. چربی های شکمی علاوه بر تاثیر منفی که بر زیبایی دارند باعث افزایش احتمال بیماری های خاصی همچون بیماری های قلبی می شوند. ورزش و رژیم غذایی همراه با هم می توانند به کاهش چربی های شکمی کمک کنند، بعضی حرکات ورزشی تاثیر بیشتری بر کاهش این چربی ها دارند . . . بیشتر
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396
عادات غذایی غلط که موجب احساس خستگی مداوم میشود احساس خستگی مداوم، نوعی واکنش بدن برای ذخیره انرژی در مواقعی است که انرژی لازم و مورد نیازش را دریافت نمی‌ کند. از طرف دیگر، این حالت باعث می‌ شود که متابولیسم بدن شما ضعیف ‌تر عمل کند و قطعا کسانی که می‌ خواهند وزن ‌شان را کم کنند، از چنین چیزی خوششان نمی ‌آید . . . بیشتر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1396
چگونه با روزه داری در ماه مبارک رمضان لاغر شویم؟ ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای پاکسازی بدن، دفع سموم و کاهش وزن بدن روزه داران است و در این ماه اندام های مختلف بدن به ویژه دستگاه گوارش در شرایط استراحت و سم زدایی قرار می گیرد. برای لاغر شدن در ماه رمضان، می توانید از دستورالعمل های اساسی که در ادامه مطلب ارائه شده است، استفاده کنید که به حفظ سلامتی و تندرستی بدن شما کمک بسیاری خواهد کرد . . . بیشتر
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1396
پیشنهاد مناسب برای صبحانه رژیمی هنگامی که موضوع کم کردن وزن مطرح است، کارشناسان تأکید که نباید خوردن صبحانه را کنار بگذارید. نخوردن صبحانه در میانه صبح شما را دچار کمبود کالری می کند و ممکن است به خوردن هله هوله ها روی آورید و کل رژیم غذایی تان در طول روز را به هم بریزید. شما می توانید انواعی صبحانه برای خود درست کنید که کمتر از ۲۵۰ کالری انرژی داشته باشد . . . بیشتر
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396
کاهش وزن و لاغری طبیعی با رژیم هندوانه اگر می خواهید وزن کم کنید یا هنگام ورزش کردن با دردهای عضلانی مواجه می شوید، از خوردن هندوانه غافل نشوید. هندوانه یکی از میوه های پرخاصیت جالیزی است که طعمی شیرین و کالری کمی دارد. در عین حال این میوه فاقد چربی و کلسترول است و افراد مبتلا به بیماری هایی چون فشار خون بالا یا چاقی و چربی خون می توانند از آن به عنوان یک میان وعده مغذی استفاده کنند . . . بیشتر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1396
رژیم کاهش وزن و لاغری پس از تعطیلات عید نوروز یک متخصص تغذیه درباره راههای جلوگیری از چاق شدن پس از نعطیلات عید نوروز توضیحاتی ارائه داد. با اشاره به جلوگیری از چاق شدن در پس از ایام تعطیلات عید نوروز اظهار داشت: برای کاهش وزن پس از تعطیلات عید نوروز افراد باید زمان پیاده روی و فعالیت های فیزیکی خود را افزایش دهند تا کالری های اضافی هرچه سریع تر بسوزد تا وزن آنها به حالت نرمال برگردد . . . بیشتر
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردین 1396